It is currently Thu Mar 28, 2024 2:21 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: DA POLITISTATEN STORMET VÅRT HUS MED SKARPLADEDE VÅPEN
PostPosted: Thu May 19, 2011 7:43 am 
Offline

Joined: Fri Mar 19, 2010 8:18 am
Posts: 29
Location: kristiansand
Denne historien er ikke til å tro for de som ikke har opplevd å komme i en slik situasjon.
At politistaten er et faktum kan ikke lenger feies under matta.

Den 19. 12. 2008 omringet politiet huset vårt ca kl 14.00. De stilte opp med en styrke på 16 til 20politimenn og kvinner mot oss som er en fredelig barnefamilie med tre barn.

De ringte på dørklokken og til hustelefonen, men vi nektet å åpne døren. Da gikk de til aksjon med spesialverktøy og brøt opp døren og stormet inn i huset med hele sin styrke.

Vi oppholdt oss da ovenpå alle 5. Harald prøvde å gjemme barna: guttene i et kott sammen med meg, og jenta i en svær TV kartong.

Etter å ha tatt seg inn i første etasje, stormet politigjengen opp trappen til andre etasje iført både skjold, hjelm og skarpladde maskinpistoler.
Det var 2 bevæpnede politimenn og mange flere politimenn i sivile klær samt en uniformert kvinnelig politi.

Politiet satte håndjern på Harald, og mens han satt i stua stod 3 politimenn og pekte på ham med sine skarpladde maskinpistoler.
Vår sønn Samuel sto og så på det hele mens han ristet og skalv i hele kroppen sin. Jeg kom hen til ham og strøk litt på hodet hans og kalte ham ved navn: "Samuel, Samuel". Jeg tror om vi gjør det minste motstand vil de skyte oss på flekken.

Jeg har opplevd Amerika krigen i Vietnam og sett mye vondt men det kunne ikke sammenlignes med det jeg så nå. De kom faktisk som de villeste og verste krigsmenn for å ta en barnefamilie.

De formelig frydet seg over å ta barna fra oss. Flere smilte og pratet som om ingenting hadde hendt.

Ariel og Jehudit oppholdte seg gråtende i ett annet rom ved siden av stua. Plutselig skrek Jehudit. Jeg
ville da gå inn i rommet for å trøste henne. Men nei, det sto en svær kvinnelig politi som sperret døra (den var lukket etter jeg hadde kommet ut til stua). Hun ga meg følgende ordre : "Du får ikke lov å komme inn".

Jeg følte meg sliten og miserabel. Jeg sa høyt til barna at de måtte be til Jesus.
Harald spurte om ikke de to minste kunne få lov å komme ut å gi pappa en klem, men det fikk de ikke lov til.

Fire kvinnelige barnevernshyener kom deretter i full fart rett inn i rommet der barna oppholdt seg. Jeg opplevde de som ville dyr, ja som Hyener. Etter en stund kom en av dem ut igjen, kaster et akuttvedtak på bordet og snakket til oss med smil om munnen.

Harald reagerte: "Du smiler". Da tørket hun fliret av ansiktet og ble alvorlig.
Vi ble beordret av politiet til å forlate huset ca kl. 16.00.
Utenfor ved låven vår, kunne jeg iaktta to politimenn med en hund.

Til sammen var det 2 små biler og en stor bil med 16 seter som blokkerte all inn og utkjørsel til huset vårt

Vi ble så kjørt avsted i en politibil sammen med 2 politimenn til Kristiansand politistasjon midt i sentrum. Mens vi var i bilen snakket politimennene om sine gjøremål for denne uka uten at det de nå var med på påvirket dem i det hele tatt. Det var akkurat som om de de hadde tatt de verste forbrytere.

Vi ble kroppvisitert med en gang vi ankom politistasjonen, og ble deretter tildelt hver vår glattcelle.
Fra ca 16.30 sto klokka stille for meg. Av og til kikket noen inn i cella mi.

Ca kl 20.00 ble jeg ført ut til forhør av en politikvinne. Hun skrev ikke alt jeg fortalte om men jeg signerte likevel.

Like før vi fikk lov å forlate politistasjonen kom 2 barnevernsansatte inn og fortalte at barna lo og hadde det koselig. Jeg visste ikke om jeg skulle grine eller si noe til dem.
En politikvinne kjørte oss hjem vel kl. 22.00

Den 05. 01. 2009 hentet vi alle våre tre barn på institusjonen "Furukollen" i Arendal.
Barna kunne da fortelle oss hvilket helvete de hadde opplevd.
De ble først fraktet til politistasjonen i Kristiansand der BV vakten holder til. Der hørte de at både politiet og barnevernsansatte lo som bare det. En barnevernsansatt fortalte dem at det var staten som eide barna .

Nå avslutter jeg den første barnebortføringen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DA POLITISTATEN STORMET VÅRT HUS MED SKARPLADEDE VÅPEN
PostPosted: Thu May 19, 2011 3:29 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Dette står i skarp kontrast til Grunnloven § 102 som sier:

Quote:
Hus-Inkvisitioner maa ikke finde Sted, uden i kriminelle Tilfælde.

Politiet og det såkalte barnevernet er grove lovbrytere.

Slike aksjoner blir ikke filmet eller gjort opptak på. Dermed så står ofrene påstander mot politiets påstander.

Hva vitner slikt om, som at politiet peker på voksne med tre våpen? Det må vel være noe slikt som: Ikke bare vil vi skade deg, men drepe deg og skyte deg i fillebiter om du oppfører deg som en fortvilt pappa og forsøker hjelpe barna.

Holdningene og smilene er mer enn illustrerende: Man skal være bra følelsesmessig avstumpet for å agere slik.

Vi har jo selv gjentatt opplevet å ha flokker med politi på "besøk" som nyttige idioter for barnevernsovergriperne Anne Lise Bangsund og Weche Abel, og vet hvor lite hensynsfulle de er.

Minner også om politigjengen som overfalt alenemor Liv Marit Bakke, sammen med barnevernsovergripere:
viewtopic.php?p=30476#p30476
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]