It is currently Thu Mar 28, 2024 5:35 pm



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Gerd June Kjenner - hevnens offer nummer en
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 1:21 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Gerd June Kjenner - hevnens offer nummer en

Barnevernet går til frontalangrep på personen som går i spissen for massesøksmålet mot barnevernet. Hun har måttet flykte fordi barna plutselig skal fratas henne.

:arrow: Dere finner saken her.


I svært mange år har hun blitt trakassert av det såkalte barnevernet. Hvilket har resultert i at hun har blitt tvunget til å kontakte ekspertise for å få flere av barna diagnosert med såkalt ADHD - en omstridt betegnelse på stadig flere aktive og innfallsrike barn. Aktiviteten skyldtes arv, og ikke moren. Barne"vernet" ble tvunget til å gi seg.

I forbindelse med en taksering av boligen, har nå det såkalte barnevernet funnet en mulighet til å ta henne. De mener bostandarden er for lav. Derfor har de fattet et hastevedtak på at flere av barna skal bli tatt i fra henne.

At kommunene er lovforpliktet til å stille opp med bolig for familier uten tilfredsstillende bolig, har de visst "glemt". Så nå er visst ikke problemet hyperaktivitet hos barn, de har skiftet argument. Det er jo den vanlige taktikken. Når de ikke vinner frem med en begrunnelse, så endrer de bare begrunnelse. Den taktikken bruker nesten uten unntak å gå glatt gjennom fylkesnemnda. Så også denne gangen. Det er jo en sandpåstrøer-nemnd, som gir den sterke part - myndighetene - medhold nesten hver gang. (Over 90% seier for bv er vanlig.)

Bakgrunnen for det som skjer er trolig at makten har øket presset mot aktivistene. Statssekretær Kjell Erik Øie ønsker å presse aktivistene mot barne"vernet" og henviser til en tidligere sak makta tapte. "Han synes Bærum kommune reagerte raskt, og gjorde det riktige, da barnevernsansatt Susanne Devik Hope ble uthengt på nettet. Nå oppfordrer han også andre kommuner til å legge mer press på dem som legger ut disse listene."

Saken er imidlertid den at kommunene har ingen lovlige metoder for å drive utpressing av landets borgere. Statssekretær Kjell Erik Øie oppfordret altså, tidligere i år, til ulovlige aksjoner fra maktens side.

At folk som går hardt mot det såkalte barnevernet opplever denne type utpressing, kjenner vi godt til fra andre saker. Barne"vernet" bruker altså sekundær begrunnelse, og knuser familiene. Slik setter man personene ut av spill, gjerne for flere år. Tiden blir brukt opp på å kjempe for familien. Det ekstreme presset og den nagende uroen for barna og den biologisk betinga angsten for å ikke få de tilbake, eller for å miste de, tar all kraft over tid. Over tid så ødelegger barne"vernet" mennesker på denne måten. Sakte men sikkert.

En del kommer seg aldri opp igjen etter slike ekstreme psykiske belastninger. Selv ble jeg satt fysisk og psykisk tilbake for flere år, når det såkalte barnevernet herjet som verst mot min familie.

Jeg sitter jo også og undrer over hvilke grep det såkalte barnevernet vil bruke mot min familie. De har jo varslet rettssak til høsten mot ytringene til min kone og meg. Blir neste skritt å forsøke ta barna fra oss enda en gang?

Man trenger hjelp fra høyere makter for å arbeide mot barnevernet.

At makten aksepterer dette, skyldes at tiden er inne for å ta kontrollen i familiene. Det er en styrt politikk. Det er derfor det ikke hjelper å be de styrende om hjelp.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 8:57 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Arild skrev:

Quote:
At makten aksepterer dette, skyldes at tiden er inne for å ta kontrollen i familiene. Det er en styrt politikk. Det er derfor det ikke hjelper å be de styrende om hjelp.


Arild har helt rett, den eneste sjansen vi har er å ta makta tilbake! Vi kan ikke vente hjelp fra øvrigheta, da de ønsker denne utviklingen.

Ut og snakk om dette folkens -fortell om galskapen, men ikke glem å diskutere bedre løsninger også - for å gjenvinne troen på at det er mulig å gjøre noe må vi snakke om hva vi vil ha i stedet.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Gerd June Kjenner - hevnens offer nummer en
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 1:20 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
I forbindelse med en taksering av boligen, har nå det såkalte barnevernet funnet en mulighet til å ta henne. De mener bostandarden er for lav. Derfor har de fattet et hastevedtak på at flere av barna skal bli tatt i fra henne.


At barnevernet fatter hastevedtak på grunn av angivelig dårlig bostandard et et grovt overgrep mot Gerd June Kjenner og barna hennes.
Barna har bodd i dette huset i lengre tid, og nå haster det så mye med å fjerne dem at det må fattes hastevedtak? :roll:

Barnevernet er uten tvil ute på hevntokt mot talskvinnen for gruppesøksmålet mot barnevernet.

Det er skremmende at barnevernet kan fatte slike dårlig begrunnede hastevedtak kun for å hevne seg. Når som helst kan barnevernet dukke opp i hjemmene til opposisjonelle og kreve barna. Er det rart mange ikke ønsker å fremstå med fullt navn når man ser hva følgene kan bli?

Det er forøvrig ingen av de store avisene som skriver om denne kidnappingssaken. Kidnapping i regi av barnevernet er "business as usual". Det er slik det skal være i sosialdiktaturet Norge.

Fatt mot, Gerd June, og må Gud beskytte deg og familien mot djevlene i "barnevernet".

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 2:41 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
7/5-2006 sitter Gerd June i tlf med meg fra kl. 15 og utover da vi jobber med søksmålet. Den yngste leker seg i bakgrunnen blid og fornøyd og er inne på dataen innimellom og sender blink til meg :lol:
Da kl.er 16.05 sier Gerd at hun blir så bekymret for den nest minste fordi hun ikke har kommet hjem ennå med drosjen som bruker å være der til kl 16. Jeg sier at hun bør gi de litt mere tid da det sikkert bare er en vanlig forsinkelse. Idet samme ringer det på døren og den yngste kommer og Gerd snakker med sjåføren mens jeg venter i tlf og hører det meste.

Da Gerd og hennes mann drar til sykehus med barna et par dager etter blir kommer det plutselig ei bekymringsmld fra bv om at Gerd hadde hatt besøk av en :twisted: anononym :twisted: melder 7/5 og at hennes barn hadde kommet ned fra loftet i overfylte bleier i 15-tiden om dagen,svært utilpasse og misfornøyde.
Dette stemmer overhodet ikke da undertegnede kan bekrefte at kun den yngste var hjemme på dette tidspunktet den dagen, og hun var både blid og fornøyd over å få sende blink på mammas data. Forøvrig burde jo melderen ha tenkt over hvor gamle Gerd Junes barn er :!: Det er 3 år siden disse brukte bleier. Den yngste er snart 6 år!

I saksfremlegget inn til Fylkedsanemda står det at Gerd June og hennes mann er svært psykisk syke.

Noe underlig da hennes mann er langtransportsjåfør og må inn med helseattester for å kunne utføre sin jobb. Gerd June og hennes mann er en meget oppegående personer begge to.
Lite trolig at en som er svært syk psykisk har klart det Gerd June har utført det siste året og det er vel ikke mange som når opp til henne :!:

Det står også at omsorgssvikt og vanskjøttelse går helt tilbake til mors egen oppvekst.

Gerd June forteller derimot om et kjærlig og godt hjem sammen med 3 andre søsken, og bv har ikke kunnet fremlegge noen form for dokumentasjon for sine påstander.

Gerd Junes mor har politianmeldt dette,da det er svært ærekrenkende for henne å bli beskyldt for noe slikt.

Gerd Junes far døde i en arbeidsulykke da Gerd June var 15. Han har ingen mulighet til å forsvare seg eller renvaske seg for slike beskyldninger.

Ingen av " saksbehandlerne" fra bv i Sveio, Anne Beth Toft og Ingunn Tofte har sett Gerd June eller hennes mann før nemdsbehandlingen. De to var vel forøvrig " Gode aktører" i Vindafjordsaken.

Da Gerd og hennes mann sitter ute og venter på at de skal gå inn i nemda da Anne Beth Toft kommer bort og spør Gerd Junes mann hvem han er :!:
Gerd June trodde hun var Mortens advokat.

Også dette er vel ganske klassisk at de som uttaler seg om samspill og funksjonen innad i familien ikke har møtt de det gjelder,men som alikevel kommer med svært så overbevisende løgner i nemda og andre rettsinnsatanser.

Dette innlegget er forøvrig diskutert med Gerd June før det legges inn.
Skal hilse fra henne: Hun har det så bra hun kan etter forholdene og jobber videre fra hvor hun enn befinner seg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: tlf fra Gerd June
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 4:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
På tlf fra Gerd June nå kl 16.50 opplyser hun at de har hatt cowboyer på besøk :evil:
Hun var da hjemme hos oldemor til barna på 86 år da KARI NOREIDE og METTE FJELLANGER fra Laksevåg bv ankommer sammen med 4 uniformerte tjenestemenn fra Laksevåg lensmannskontor. Disse var fordelt på 2 politibiler og 1 sort sivilbil da de ankommerca kl.14 i dag. Først går de opp til huset til barnas mormor som ikke åpner. De bankerog ringer på lenge før de tar en stige og klatrer opp i for å se inn igjennom stuevinduene.De er også i alle "kriker og kroker" ute i hagen. Etter en stund ca 15-20 min kommer de til barnas oldemor hvor de holder et svare leven med ringing og banking på dørene.Døren blir etter en stund åpnet og "cowboyene" stormer rundt i huset, fra kjeller til loft. Da Gerd June spør om de har ransakelsesordre får hun til svar fra lensmannsfolkene at :" Det trenger vi ikke fordi vi har med oss barnevernet". Da hun ber om legitimasjon forevises heller ikke denne men tjenestenr er :C527M818G437C029.
De lurte forøvrig på hvem Gerd June var og om hun var en av naboene :twisted:
Gerd June repliserte med :"Nei,jeg er faktisk mor til de barna dere skal ha fatt i"
Gerd June kontaktet advokat Mannsåker da de kom seg inn i huset til oldemor og han var på tlf mens dette skjedde det meste av tiden, og han snakket med både politi og barne"vern"
De ble opplyst at barna var i Sverige og at de kun var hjemme pga fylkedsnemdsaken i morgen. De holdt på der fra ca 14.00-15.30 og også her hadde de saumfart hage samt campingvogn.

UDI i Sverige er nå inne i saken, og de har lest sakkyndighetsrapporten samt at de ønsker utskrift fra fylkedsnemds"dommen" når den foreligger.

Gerd Junes mormor er en gammel dame på 86 år og hun ble fryktelig redd for at de skulle gjøre Gerd June noe. Hun brøt sammen og fikk veldige brystsmerter etter at de gikk. Enda mens jeg pratet med Gerd June i tlf kunne jeg høre at hun gråt i bakgrunnen og at hun flere ganger gjentok at hun var redd for at de vil gjøre Gerd June noe, samt at hun var skremt over oppførselen deres.

Haugaland interkommunale barne"vern" består av :
Sveio, Ølen,Etne,Utsira,,Vindafjord og Tussvær.
Flere av disse aktørene er nå politianmeldt og innmeldt til fylkedsmann for ulike lovbrudd.

Gerd June og Ronny skal i morgen møte i fylkedsnemda mot en del av disse.

Dette er lagt inn etter at Gerd June selv ringte og ba om å få det ut.

Vi ønsker dere LYKKE TIL i MORGEN :!: :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 5:28 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Har spredt det videre, til Kristenbloggs forum.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Har lest alt
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 7:39 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg har vært her og lest alt.

Og jeg ønsker dere begge to lykke til i morgen!

Men,

polisene hadde ikke lov til å gjøre det som de gjorde,

og videre her kan jeg egentlig skrive en hel kilometer,

det skal jeg ikke gjøre denne gangen,

klem og klem, og enda flere trøsteklemmer til oldemor!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 8:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Lykke til Gerd June og Ronny............ Vi skal tenke på dere hele dagen :!:

Håper på å treffe dere når alt dette er over.....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: tlf fra Gerd June
PostPosted: Fri Oct 05, 2007 8:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
møre wrote:
Da Gerd June spør om de har ransakelsesordre får hun til svar fra lensmannsfolkene at :" Det trenger vi ikke fordi vi har med oss barnevernet". Da hun ber om legitimasjon forevises heller ikke denne men tjenestenr er :C527M818G437C029.


Laksevåg politikammer tror at de ikke trenger ransakelsesordre fordi de har barnevernet på slep!

Det er ganske oppsiktsvekkende.

Det bør umiddelbart rettes en klage til Politimesteren i Bergen. Oppgi tjenestenummer.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: God ide
PostPosted: Fri Oct 05, 2007 11:20 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Det bør umiddelbart rettes en klage til Politimesteren i Bergen. Oppgi tjenestenummer.

Veldig god ide. Jeg ønsker også at Gerd June, hennes mann og alle ungene vil få komme sammen igjen og at forfølgelsen må ta slutt. Tilstandene i Bergen der Hordaland politikammer har policy å hjelpe de lokale politistasjoner sammen med barnevernere er velkjent.

Vil skrive litt mer senere og tenner et lys for Familien Kjenner.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 10:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
[b]SUNNHORDALAND TINGRETT HADDE DØVE ØRER FOR APPELLEN[/
Gerd June og Ronny tapte i Tingretten 9/10-2007. :.(

Gerd June har derfor bedt meg om å legge ut sakkyndigrapporten i sin helhet:



BEKLAGER MEN MÅ LEGGE INN PÅ NYTT....


Last edited by møre on Tue Oct 09, 2007 11:58 pm, edited 6 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Det totale fravær av rettsikkerhet
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 10:28 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ikke overraskende ble Gerd og hennes famile totalt ignorert vedrørende egen rettsikkerhet i sak som nå kom opp for Tingretten. En halv sides dom, som høyst sannsynlig er skrevet av barnefjernet selv ble resultatet.

Heldigvis har Jan Hansen fulgt familien i hele prossessen og kommer nå med et udmerket artikkel og bilder som viser hva dette går ut på. Et flott hjem de fleste kan ønske seg og noen fabelaktige foreldre og barn er forsatt forfulgt, trakkasert på den mest brutale måte av norsk barnefjern.

http://www.sfm.no/Arkiv-2007/Art-Okt-07 ... ttssak.htm

Jeg er fortsatt så sint at jeg må vente litt før jeg skriver så mye mer. Har vært ubegrunnet varetektsfengslet i 4 uker pga påstandar fra Fana barnevern og Dr. Holme ved Solli sykehus før, så nå må jeg roe meg litt ned.

Vil bare si at jeg tenker på Gerd og familien, spesielt barna og ikke minst Miram som jeg selv har kontakt med. Hvor lenge vil dette pågå?

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 11:02 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 21, 2006 9:18 am
Posts: 40
vi er frustrert og kan ike skjønne at dette var mulig.
vi komer til å anke videre.takk for all støtte


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 09, 2007 11:59 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
26 augusti 2007


Psykologisk sakkunnig kommentar vad gäller barnen Miriam, Amalie och Nathalie Kjenners bästa

Lena Hellblom Sjögren, filosofie doktor, legitimerad psykolog
mail@testimona.se



BEKLAGER men dette slettes.......forklaring på hvorfor kommer .......


Last edited by møre on Fri Nov 09, 2007 1:09 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 10, 2007 12:02 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Deler av dette innlegget er fjernet.........

rapporten fortsetter:

Mangler hos Gerd June och Ronny hade inte dokumenterats, inte heller någon vanskötsel av barnen.

Miriam har själv uttryckt att hon vill bo hos sin mamma, som hon alltid gjort. Hon skildes från sin familj och sitt hem plötsligt, och hon beskriver själv att hon har det vondt av detta.

Amelie och Nathalie lever i trygghet med kärleksfull omsorg från sina föräldrar, som dock inget högre vill än att få komma hem, så att Amelie kan få återuppta sin skolgång och Nathalie kan börja skolan, och så att Miriam kan få komma hem och komma in i sina rutiner.
Amelie behöver ständig tillsyn, kontinuerlig tålmodig träning och kärleksfull uppmuntran. Det har jag sett att hennes mor och far ger henne.
Nathalie behöver sina föräldrars närhet och omsorger. Hon är också bunden till Amelie. Flickorna har stort utbyte av varandra, leker tillsammans och inspirerar varandra.

Det skulle innebära ett stort trauma och stora skador för Amelie och Nathalie att tvingas leva åtskilda från sina föräldrar. Detta vet föräldrarna och det är bakgrunden till att de inte vågar återvända till sitt hem; de skyddar sina barn från akut fara.

Slutsats
Det bästa för Miriam, Amelie och Nathalie på kort och på lång sikt är att få leva med sin mor och med de yngsta barnens far, och med det stora familjenätverk som finns på moderns sida. Bäst är att de kan fortsätta bo i det hus Gerd June och Ronny skaffat med avsikt att leva i under många år, också då Amelie blir vuxen. Då är planen att hon ska bo i den lägenhet på bottenplanet där barnens äldsta syster nu bor.


Last edited by møre on Fri Nov 09, 2007 1:12 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]