It is currently Sat Apr 20, 2024 3:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: UTEN MAKT.INGEN SEIER?
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 4:42 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Oct 24, 2006 8:37 pm
Posts: 22
jeg har da sett litt rundt omkring på forskjellige innlegg her inne,det jeg lurer da på er om folk syns at denne etaten vi har her i norge er så perfekt og fantastisk at kidnappingen kan fortsette,men da er det vel ingen vits å skrive sine meninger om barnevernet og prøve og vinne en kamp?
hva vil man egentlig oppnå når det hele tiden blir en kamp mellom personer som er barnevernsoffere innenfor dette forumet,og ikke mot dem som faktisk lager helvete i familier som våre kjære ansatte i barnevernsetaten gjør.Greit nok folk skal ha sine meninger,men hvorfor drive og forsvare personer som vi skal kjempe mot?ser jo ikke helt poenget her da.Dem som syns det bv gjør er så utrolig fantastisk kan jo rekke opp hånden og stikke innom kontoret og si "hei kan jeg få bli med på deres fantastiske jobb og underverk".
La oss isteden for og kjempe mot dem gå hånd i hånd med miljøarbeiderene,ta en kakebit med psykologene og la oss alle bli enige med denne fantastiske etaten om at yes BARNEVERNET ER SUPERT OG DEM DRIVER MED EN PERFEKT FORFLYTTNING AV UNGER OG TUSEN AV TITAK. LA OSS JUBLE SAMMEN OG SI YES DETTE ER SÅNN BARNEVERNET SKAL FUNGERE OG DEM UTEN MAKT SKAL BLI TRÅKKET PÅ UANNSETT HVA DEM PRØVER OG SI.VI SMÅ UTEN MAKT HAR VI IKKE NOE VI SKULLE SAGT DA?ER DET IKKE NOE VI KAN GJØRE?JO KLART KAN VI DET,MEN IKKE HVIS DEM SOM SKAL KJEMPE MOT DEM HER STÅR PÅ DEMS SIDE OG SIER AT NEI VI MÅ IKKE GJØRE DET OG DET FÅR DA KAN STAKKARS BV BLI SKADET.HAR ALDRI I MITT HELE LIV,SELV OM DET IKKE HAR VÆRT SÅ LANGT ENDA.SETT NOEN FOLK FRA DEN ETATEN MISTE NOE SOM EN ENESTE TÅRE ELLER VISE EN ENESTE FØLELSE.
SYNS VI SÅKALTE "MINDREVERDIGE" MENNNESKER SKAL KJEMPE OM OG FÅ EN SLUTT PÅ DEMES GALSKAP OG HOLDE SAMMEN.
ER VI MANGE KAN VI FÅ EN MAKT OG EN SEIER TIL SLUTT :) :)[face=Arial][/face]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]