It is currently Fri Apr 19, 2024 12:25 am



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hadde bv gjort en jobb hadde det vært mindre kriminelle?
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 5:26 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Oct 24, 2006 8:37 pm
Posts: 22
Mange steder ser man ungdom som er helt på kjøret.
Noen begynner med stjeling,mens andre blir dop og rus avhengihet.
Har noen noen gang tenkt på at det kanskje er et lite rop om oppmerksomhet og hjelp.Enkelte,faktisk mange kan ha det hardt hjemme og trenger en hjelp og en støtte fra noen som kan forstå og ikke minst hjelpe og gjøre noe med problemet.Det har jo sine grunner til at ungdomer begynner med slike ting,mange har opplevd mye hjemme men kan også være andre årsaker.Hvorfor hjelper ikke bv disse da,ikke at dem har hjulpet noen hittil akkurat men.Men hvorfor lete etter "offere" som har den omsorgen dem trenger i et hjem,i steden for å hjelpe dem som faktisk trenger hjelp og kanskje ikke har et hjem og den omsorgen dem føler dem trenger.Hvorfor ikke utrette noe med den makta man har,i steden for å utnytte den til ubruklige ting å jævelskap som ikke utretter noe for noen men bare gjør livet til enkelte til et helvete.
Det som gjør meg ekstra forbanna er at bv skal ha så mye skryt overalt,på tv,radio og i avisa med at dem utretter så mye.Hva utretter dem egentlig,tro meg folk har sett alle demes sider og ingen av dem er gode.I dagens samfunn kommer bv aldri til å utrette noen gode gjerninger.Dem ser på jobben sin som en slags "leke" virker det som.ta noen barn her og noen barn der,rot til livet demes og ta demes kanskje ikke fysiske liv,men psykiske.Dra fra dem hver bit av selvtilit og la dem krype å rulle i søla.Hadde bv utrettet noe som kalles en jobb hadde nok mye av kriminaliteten mellom undommer minsket.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 6:51 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Barnevernets historie er en historie i galskap - fra lobotomering og kasterering til dagens vanvidd.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hadde bv gjort en jobb hadde det vært mindre kriminelle?
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 8:02 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Ukjent88 wrote:
Det som gjør meg ekstra forbanna er at bv skal ha så mye skryt overalt, på tv, radio og i avisa med at dem utretter så mye.


Mon tro om ikke all denne offentlige rosen som pøses ut hele tiden, nettopp er et tegn på at det ikke står så bra til med det barnevernet gjør. Hvis de hadde vært velfungerende og hatt et riktig og realistisk faglig og etisk grunnlag, og virkelig handlet til menneskenes beste, så hadde det kanskje ikke vært nødvendig å bruke insisterende høyttalere hele tiden?
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bv står ikke for sine ord
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 12:34 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Oct 24, 2006 8:37 pm
Posts: 22
Bv er en etat som ikke vet hva dem skal gjøre,og isteden for å gjøre noe positivt her i samfunnet så bruker dem makta si til noe helt annet.Løgnene tar aldri slutt.Dem planlegger nok hver minste dumme handling dem skal gjøre.Det er nesten ønskelista dem skriver på,krysser av for dem ungene dem har fått tatt,skulle man tro az.Men når folk får øya opp å ser hva dem egntlig driver med og noen aner mistanke blir bv redde og på grunn av dette så tar dem hjelp ifra media,slik at dem kan fokusere på dem på en positiv måte og det er bv offerene som blir "synderene".
Først juger bv selv og så får dem media med på det og.
Når skal denne galskapen ta slutt.GALSKAP SIER JEG


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 1:19 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Det verste er at det er nettopp de ungdommene som har fått "hjelp" fra bv-industrien som er mest utsatt for å bli varige problemer.

De andre retter stort sett opp når de blir mer voksne.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tidlig intervensjon er svaret
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 3:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Anne Brit Raaen wrote:
Det verste er at det er nettopp de ungdommene som har fått "hjelp" fra bv-industrien som er mest utsatt for å bli varige problemer.


Det er fordi de var så skadete da de kom i kontakt med barnevernet, sier barnevernet. Derfor er det viktig å gripe inn så tidlig som mulig, helst allerede mens barna er i mors liv. Da kan barnevernet forebygge at barna blir skadet. Helsestasjonen sender bekymringsmelding om foreldre som de mener kan skade barna. Da kan barna få den oppfølgingen de trenger allerede mens de ligger i krybben ved å bli fjernet fra sine mødre før de får anledning til å die. Det var ikke noe samspill mellom mor og barn, sier barnevernet da. Mor er selvopptatt og gråter. Hun er egoistisk og unner ikke barnet den beste omsorgen et barn kan få, nemlig et saksnummer i barnevernet. Mor setter sine egne behov foran barnets. Det er klinkende klart for saksbehandlerne i barnevernet at barnet trenger deres mappe-omsorg mer enn sin mors bryst. Ingenting er så bra for barn som å bli hentet av to bryske sosionompedagoger og lagt i baksetet på en kald bil og kjørt avsted til fremmede, før den skadelige kontakten mellom mor og barn kan sette varig preg på barnet.

(Fritt etter Kari Killen: Omsorgssvikt er alles ansvar)

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Mindre kriminelle??????
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 11:13 pm 
Offline

Joined: Mon Nov 13, 2006 11:20 pm
Posts: 6
Location: Trondheim
Å tro at det skal være mulig å få disse avvikerne til å gjøre en jobb i stedet for å drive med kriminalitet er vell på nær sakt vanskeligere en å få en forbryter til å slutte å stjele. Husk at ansatte i b.v. går på skole for å lære hvordan de skal kunne terrorisere så mange som mulig i løpet av sin korte arbeidskariere(kan umulig være mange som klarer å drive på i denne jobben i veldig mange år) Og hvordan i huleste kan noen beskylde dem for at de med viten og vilje bryter menneskerettene. Det fins vell knapt nok noen i denne etaten som vet hva menneskerettigheter er( det er sikkert ikke pensum engang). Nei da den som har terrorisert flest mulige både barn og foreldre i siste uke får nokk den største bløtkaka på Fredag. Fy å skam at noen kan klare å være på denne måten. De eier ikke sosiale antenner og har sansynligvis større personlighetsforstyrrelser en noen av de som de prøver å forfølge. La oss være i fred, skaff Dere en annstendig jobb å legg igjen Deres egne personlige problemer hjemme.

_________________
Engasjert å oppoffrende far trakkasert så det holder!!!!!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 17, 2007 9:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Oct 24, 2006 8:37 pm
Posts: 22
Dette syns jeg var en god ide,jeg har selv fått mye skrytt for kakebakingen min og er spesiellt god på bløttkaker.
Derfor vil jeg gjerne be alle kriminelle nei unnskyld mente barnevernsansatte på et godt kakestykke der vi kan feire hvor heldige vi er som har kidnappere i vårt samfunn,nei unnskyld jeg mente banrvensansatte,uff alle skrive feila mine(lov og leve i tro haha)

Hvis de pedofile kan lokke små barn med godterier,kan vel de mindre verdige lokke til seg de kriminelle(bv) med kake eller har bv skapt en lov som motsier dette å??
:lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 17, 2007 10:10 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Feb 27, 2006 1:02 am
Posts: 159
Jeg kan også tenke meg å spandere selvlaget kake på barnefjernsfjols. Jeg kan nemlig ikke bake. Hvor mye brunsaus må man ha i for å gjøre kaken brun?

_________________
Det finnes egentlig bare to typer etikk:
Psykopati og sannhet innpakket i kjærlighet
Fargene skyldes det som ikke er etikk...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 18, 2007 2:20 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Oct 24, 2006 8:37 pm
Posts: 22
Antipsykopaten wrote:
Jeg kan også tenke meg å spandere selvlaget kake på barnefjernsfjols. Jeg kan nemlig ikke bake. Hvor mye brunsaus må man ha i for å gjøre kaken brun?


Brunsaus hmm,vil du ha kakebunnen brun spør bv dem har nok av drit til og gjøre flere millioner kakebunner brune :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]