It is currently Fri Apr 19, 2024 9:46 am



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Spam - advarsel
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 7:28 am 
Offline

Joined: Tue Oct 24, 2006 7:21 am
Posts: 2
Men,ærlig talt, går dere ikke for langt?
Har dere ikke skjønt at det kan være for den god grunn at vi faktisk har barnevernet?

Prøv å sett dere inn i deres sko, skulle dere ha brutt loven med å ikke hjelpe barna? For det er jo barna vi tenker på, ikke sant?


Last edited by olaug on Wed Oct 25, 2006 8:51 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 8:27 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Rose wrote:
Nå synes jeg dere hiver alle under samme kniven..Faktisk så gikk barnevernet i min kommune å samlet inn penger til "leger uten grenser"


Dette er jo fullstendig uinteressant i denne sammenhengen. Én veldedig gjerning eller flere gir ikke fritak for å behandle mer og mindre frivillige klienter med verdighet.


Rose wrote:
Men,ærlig talt, går dere ikke for langt?
Har dere ikke skjønt at det kan være for den god grunn at vi faktisk har barnevernet? Prøv å sett dere inn i deres sko, skulle dere ha brutt loven med å ikke hjelpe barna? For det er jo barna vi tenker på, ikke sant?


Barnevernets historie er sørgelig. Knapt noe velstand og velferd er skapt av barnevernsarbeid. Tvert om. Staten betaler jevnlig ut millionbeløp i erstatning til tidligere barnevernsbarn, og det kommer de til å måtte fortsette med. Det er på høy tid å innse at arbeidsmetodene barnevernet benytter ikke kan aksepteres av frie mennesker: de er ikke et demokrati verdig. Vi har ikke slavenatur! Og vi vil det beste for våre barn og oss selv.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 11:32 am 
Offline

Joined: Tue Oct 24, 2006 7:21 am
Posts: 2
Men,jeg er verken for eller mot, ikke missforstå mg her... Tenkte bare dere kunne se fra begge sider..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 4:34 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
En lov som krever overgrep skal brytes.

Det Rose skriver er ikke TEMA her på dette forumet.

Sjekk TEMA
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=3
Sjekk brukergruppe
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?t=481

Forumet er ikke til for hvitmaling av overgripere.

Og hvorfor i all verden skulle det være slik at vi etter mange års kamp mot barnevernet ikke så deres side av saken? Vi har fått tutet ørene fulle av deres side av saken gjennom sakene våre, media og naive debatanter i mengder.

Mye av deres side av saken er ikke annet enn propaganda, løgn og vås.

Dette forumet er ikke til for slikt. Vi er ikke til for brukergruppen barnefjernere. Vi er til for brukergruppen barnevernsoffer.

Derfor er TEMA i forumet det som er viktig for oss som gruppe. Ikke det som er viktig for barnefjernere som gruppe.

Vi har rett til å bestemme hvem som er brukergruppe og hva som er TEMA på vårt forum.

De som ikke aksepterer vår rett til å definere hva dette forumet er til for, kaster jeg ut.

Hilsen ADMIN.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: NYYYYYYDELIG!
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 6:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
NYYYYYDELIG SAGT, NINA OG ADMIN!

EN RETT SOM MAN HAR KRAV PÅ OG IKKE BRUKER, BLIR IKKE RESPEKTERT, Ernst Reuter.

Til Rose vil jeg avsluttningsvis bare si: SORRY, YOU ARE WAISTING MY TIME!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 8:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  

  
olaug wrote:
Men,jeg er verken for eller mot, ikke missforstå mg her... Tenkte bare dere kunne se fra begge sider..


De som ikke er hverken for eller imot, bør sette seg ned og lese, ikke komme med sitt fjas før det vet noe som helst. Lese ordentlig her på nettet, og kjøpe seg et par av bøkene man finner på forsiden av BarnasRett.no.

Det er så underlig med alle disse som vil være "nyanserte". Det var tyskere også, mht Hitler. Han gjorde så meget bra, fikk vi høre. Han bygget motorveier, startet produksjon av Volkswagen, all rustningsindustrien ga folk arbeid i en tid med enorm arbeidsløshet, sult og nød.

– Allikevel har detnaturligvis overhode ingen relevans i bedømmelsen av, og informasjon om, Hitlers og hans regimes forbrytelser.

Det var faktisk mere hold i det nazistene gjorde med å skaffe tyskere arbeid, enn i det såkalt nyttige dagens barnevern gjør. Norske familier er ikke i nød før barnevernet presser dem utfor stupet. Og allikevel kommer folk og gnåler om at man skal "se begge sider"? Det ser ut til å være disse gnålerne som overhode ikke ser, og ikke setter seg inn i, alvoret i barnevernets forbrytelser både mot foreldre og også mot barn.

Det er ganske grovt, slik som denne Rose skriver, på et forum hvor det finnes innlegg fra blant annet May-Britt Tysnes. Spørsmålet er om Rose i det hele tatt har lest disse, og om hun er så syk i forstand og følelser at hun ikke forstår hvor forbrytersk og sadistisk den er, den behandlingen den familien blir utsatt for.

Leger uten grenser? Vel, barnevernet setter ihvertfall grenser. Ikke for seg selv, de trenger seg inn over alt. Men barn, unge og foreldre stenger de inne i konsentrasjonsleirer.

  


Last edited by MH Skånland on Wed Oct 25, 2006 7:59 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: "Jiiipi barnevernet er supert"
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 8:47 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Oct 24, 2006 8:37 pm
Posts: 22
Om du tror at barnevernet gjør så mye godt for barn tar du ganske så feil.
Hvis du mener det å forflytte barn fra sine egene hjem og pakke på familer masse tiltak for at dere skal få en jobb å gjøre så har du tydligvis ikke begrep på hva som er best for barna.Jeg mener selv at barnevernet gjør ikke noe annet enn å lete etter feil,og finner dem ikke dem så lager dem feila underveis.Det jeg syns er morsomt med det du skriver er at ikke ta alle under en kniv fordi barnevernet du nevnte ordnet penger til leger,hva har det med barna å gjøre da?Trodde barnevernet var her for å hjelpe barna,ikke for å ta dem og late som dere har utrettet så mye.
I tilegg skal dere liksom ha skryt fra samfunnet for det dere gjør.
Har bare en ting å si,få opp øya.
Sandra


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 7:54 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det var da svært, da: "Rose" har nå forandret nick til "Olaug", hva nå enn hensikten med det skal være.

Vel vel, det gir jo ikke akkurat noen ekstra vekt til hennes innlegg, hvis innhold vi vel forøvrig har hørt noen hundre ganger før.

Og hun er begynt å fjerne deler av innleggene sine. Også det har vi vel sett en rekke ganger fra barnevernere og deres tanketomme etterdiltere. Men hun klarer ikke å skjule hva hun har skrevet, det sørger sitatene for.
  

  


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 9:11 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Vet ikke hvorfor muligheten til å endre "nick" stod på. Jeg tar det på meg. Har jeg det stående på, er det selvsagt jeg som har skylden for det.

Ellers så er vi lite begeistret for at folk fjerner deler av sine postinger. Det lager kaos i diskusjonene.

Årsaken til at jeg ikke har flyttet dette til søppelforumet er at Rose/Oluag får en mulighet til å tenke gjennom saken en gang til. Folk er tross alt hjernevasket av et effektivt system.

Les gjerne dette om barnevernsgalskapen. Les på barnasrett.no

Før folk begynner å fortelle folk som har lest opp til mange mange tusen sider om barnevernsgalskapen, så kan de prøve å finne ut om de selv har mangler i sin forståelse.

Det er da også noe av det mest irrasjonelle hos mennesket, det å fortelle folk som har opplevet noe, at slik er det nok ikke.

Mennesket er et merkelig vesen!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]